چگونگی تهیه حنا برای تاتو

تاتو با حنا – آموزش تهیه حنا در خانه – آرامیس مد مدرنیته ترین سالن تاتو شمال تهران

تاتو با حنا مرکز زیبایی آرامیس مد مدرنیته ترین سالن تاتو شمال تهران در این مقاله برای شما دوستان آموزش تهیه حنا در خانه را به ساده ترین شکل ممکن ارائه می دهد. پس اگر به دنبال زیباسازی پوست بدن خود با حنا هستید در این مطلب با آرایشگاه آرامیس مد همراه شوید.

تهیه مواد لازم برای انجام تاتو با حنا در خانه

یکی از بهترین روش های زیباسازی پوست تاتو با حنا است که نه تنها در کشور ما بلکه در تمام دنیا به خاطر مواردی مثل موقتی بودن، خواص گیاهی حنا، راحت شکل گیری آن و آیتم های دیگر طرفداران زیادی بخصوص در بین افرادی که عاشق تاتو زدن روی بدن شان هستند، پیدا کرده است. در ادامه مطلب با ما همراه شوید تا به شما آموزش دهیم که چطور این مواد را با هم ترکیب کنید.

هرآنچه که برای تهیه حنا در خانه باید بدانید:

چگونگی تهیه حنا برای تاتو

چگونگی تهیه حنا برای تاتو

۱-مواد لازم برای تهیه حنا عبارتند از:

حدود ۱۰۰ گرم حنای گیاهی، لیموترش تازه ۲ عدد، مقداری شکر، تی بک یا همان چای کیسه ای ۴ بسته، پودر قهوه چهار قاشق چای خوری، نیم لیتر آب، آب گرفته شده از ۴ عدد لیمو ترش یا پرتقال، نایلون یا یک لنگه جوراب، پنبه، قلم مو، یک قیف کاغذی، بطری فشاری یا دستکش را لازم دارید.

تاتو و طراحی با استفاده از حنا

تاتو و طراحی با استفاده از حنا

۲-الک کردن حنا:

در ابتدای کار تهیه مواد برای انجام تاتو با حنا شما باید خوب حنای پودری خریداری شده را الک کنید آنقدر این عمل را انجام دهید تا پودر حاصل کاملا یکسان شود.

بروزترین مدل های خالکوبی با حنا

بروزترین مدل های خالکوبی با حنا

۳-ترکیب و جوشاندن مواد:

در یک ظرف مناسب ترکیبات آب، آب لیمو ترش یا پرتقال، چای، شکر و قهوه را به مدت یک ساعت با دمای ملایم بجوشانید، پس از این مدت حنا را اضفه و خوب هم بزنید آنقدر این کار را ادامه دهید تا حاصل ترکیب حنا شبیه کچاپ شود.

جدیدترین مدل های تاتو با استفاده از حنا

جدیدترین مدل های تاتو با استفاده از حنا

۴-مدت زمان انتظار:

بعد از آنکه مواد ترکیبی را خوب جوشاندید و ترکیب کردید، حنای بدست آمده را به مدت....

برای مشاهده ادامه آموزش تهیه حنا در خانه اینجا کلیک کنید.

 

 

 

 

 

 

مرجع:

http://aramismode.com/تاتو-حنا-آموزش-عکس-خالکوبی/