ترمیم و درمان مو های آسیب دیده با کراتین

کراتینه کردن کراتین درمانی – مزایا و معایب کراتین کردن مو – سالن تخصصی کراتینه آرامیس مد

کراتین درمانی – سالن تخصصی کراتینه آرامیس مد در این مقاله برای شما دوستان به بررسی مزایا و معایب کراتین کردن مو می پردازد. پس اگر قصد کراتینه کردن مو های خود را دارید و به دنبال یک راهنمایی جامع و اساسی هستید تا بتوانید جواب تمامی سوال های خود را دریافت کنید، با آرامیس مد تخصصی ترین سالن زیبایی در ونک و آتی ساز همراه شوید.

کراتینه کردن – آیا کراتین درمانی برای موها مفید است؟

برای یک تازه کار مبتدی انجام کراتین درمانی ترسناک است زیرا مردم تجارب گوناگونی را از استفاده از مواد شیمیایی دارند. آیا استفاده از این مواد امن و بی ضرر است؟ اگر این مواد موجب مشکلات بعدی برای مو شوند، چه. و سوالات بسیاری دیگر که ذهن افراد را به خود مشغول می کند. اگر به دنبال رسیدن به تمامی جواب ها و اطلاعات بیشتر در زمینه کراتینه کردن مو هستید با آرامیس مد همراه شوید.

هرآنچه که در خصوص درمان با کراتین باید بدانید.

  • مزایا و معایب استفاده از کراتین درمانی
  • آیا کراتین کردن بی ضرر است؟
  • پروسه ی انجام کراتین چقدر زمان می برد؟
  • نکات مثبت و سودهای انجام کراتین.
  • چگونگی مراقبت از موها پس از انجام کراتین.
  • محصولات مراقبت از موی درست که پس از کراتین کردن باید استفاده شوند.
  • کارهایی که موجب آسیب دیدن کراتین موها شده و نباید انجام داد.

بروزترین مدل های کراتینه و ترمیم مو

بروزترین مدل های کراتینه و ترمیم مو

۱-درمان کراتین چیست؟

آیا تا بحال متوجه این موضوع شده اید که موهایتان به مرور زمان زبر و وز می شود؟ موهای ما از کراتین تشکیل شده اما کراتین آن به مرور با گذشت سالها و پا به سن گذاشتن شما و همچنین با  وجود شرایط محیطی و مواد حالت دهنده مو تحلیل پیدا می کند. این عوامل باعث ایجاد کمبود کراتین شده و موهایتان وز کرده و برق خود را از دست می دهد. کراتین مملو از آمینو اسید است. آمینو اسید ها موهای شما را تقویت کرده و قدرت تحمل موهایتان را افزایش می دهند. اگر موهای آسیب دیده دارید (در اثر استفاده از مواد شیمیایی، رنگ کردن و خشک کردن با سشوار) می توانید با انجام کراتین اندکی موهای خود را درمان کنید.

  • درمان قطعی:

هیچ چیز نمی تواند موی آسیب دیده را درمان کند، اما این درمان های حرفه ای به طرز حرفه ای می تواند به بهبود موهای آسیب دیده شما کمک کند. من همیشه به موهای شدیدا آسیب دیده ترکیب های کراتین دار را پیشنهاد می کنم.

  • روش درمان:

کراتین سطح موهای شما را نرم می کند بدون اینکه به باند های پروتئین آن آسیب بزند. بنابراین، حالت موهای طبیعی  شما با استفاده از درمان های شل کننده ای که حاوی ترکیبات قوی شیمیایی بوده و باعث شکستن باند های پروتئینی شده به مرور برمی گردد. و نتیجه ی آن موهای صاف تر خواهد بود. کراتین موهای شما را صاف نمی کند. بلکه وز موها را کم می کند. کراتین دلیل برق موها است.

موثرترین روش های درمان مو با کراتین

موثرترین روش های درمان مو با کراتین

۲-چرا درمان کراتین بهتر از بقیه مواد شیمیایی است؟

این درمان برای جنسیت خاصی نیست، حتی آقایان هم می توانند از مزایای درمان کراتین استفاده کنند و به روش های مختلف از آن استفاده کنند. صاف کننده های مو دارای مواد شیمیایی آسیب رسان هستند و باعث شکسته شدن باند های پروتئینی موهای شما می شوند. با این وجود کراتین باعث نرم شدن موها می شود و موهایتان را بدون تغییر در ساختار طبیعی  قابل انعطاف می کند.

  • خرید زمان با کراتینه کردن مو

کوتاه کردن زمان درست کردن و سشوار کردن موها شما لازم نیست یک ساعت زمان برای سشوار کردن موهایتان صرف کنید.

  • رفع وز مو با کراتین:

راحت شدن از وز موها، درمان کراتین باعث کاهش وز شدگی موهای شما می شود.

  • پاک سازی با کراتینه:

کراتین درمانی کمک به پاک کردن و حذف مواد شیمیایی بد از موهای شما مانند آب سخت، مواد شامپو را انجام می دهد

  • کراتین و برگرداندن رطوبت:

موهای شما پس از کراتین رطوبت خود را دوباره بدست آورده و دیگر به نظر خشک نخواهد آمد.

  • رفع موخوره با کراتینه کردن:

رهایی از انتهای دو شاخه موها، موهای وز دار می توانند موخوره گرفته و بلند نشوند پس انجام کراتین می تواند این مشکل را حل کند. این درمان پروتئین طبیعی کراتین موهای شما را به موهایتان باز می گرداند.

  • طبیعی شدن مو:

این درمان رنگ مو هایتان را به نظر طبیعی تر می کند. شما می توانید در نمونه های موجود مشاهده کنید که این درمان موها را طبیعی سالم و بدون وز می کند.

  • رفع شکنندگی و نرم کردن مو:

از بین بردن شکنندگی موها. درمان کراتین موهای شکننده را......

برای مشاهده ادامه آموزش کراتینه کردن کراتین درمانی اینجا کلیک کنید.




مرجع:

http://aramismode.com/کراتین-درمانی-مزایا-معایب-کراتینه/