تخصصی ترین مرکز صاف کردن موی فر

کراتینه کردن – صاف کردن فر مو – نکات اساسی صاف کردن فر بد شکل – سالن تخصصی مو آرامیس مد

کراتینه کردن مو – صاف کردن فر مو – سالن تخصصی مو آرامیس مد در این مقاله برای شما دوستان آموزش تخصصی ترین نکات اساسی صاف کردن فر بد شکل را دارد. پس اگر شما هم مانند بسیاری از دوستان به دنبال راهکار های مفید و خانگی برای صاف و زیباسازی فر مو هایتان هستید در این مقاله گام به گام با آرامیس مد مدرنیته ترین سالن زیبایی در اشرفی اصفهانی و صادقیه همراه شوید.

کراتینه کردن مو -آموزش گام به گام صاف کردن فر مو در خانه

چه شما خودتان موهایتان را فر زده باشید، یا برای این کار به آرایشگاه رفته باشید، یا یک دوست این کار را برایتان انجام داده باشد، یک فر دائم بد می تواند یک مشکل و دردسر اساسی باشد. فر دائم بد هم مایه عذاب شماست و هم در بعضی موارد می تواند باعث آسیب پوست سر و موهای شما بشود. چندین راه حل حرفه ای و طبیعی برای رفع فر دائم بد و صاف کردن فر مو وجود دارد. گه در ادامه آنها را برای شما توضیح می دهیم.

بخش اول: استفاده از درمان های حرفه ای

هزینه صاف کردن مو با گلت

هزینه صاف کردن مو با گلت

۱-کاربرد نرم کننده :

برای صاف کردن فر مو از یک نرم کننده ی عمقی وقوی خوب استفاده کنید. نرم کننده ی عمقی موهای شما را مرطوب می کند، خشکی ها را کمتر می کند و باعث می شود فر موهایتان اندکی بهتر به نظر بیاید.

آموزش تخصصی صاف کردن موی فر در خانه

آموزش تخصصی صاف کردن موی فر در خانه

۲-استفادهاز لوسیون:

لوسیون حالت دهنده به موهایتان بزنید تا کمی فر ها را صاف کنید. اگر به دنبال این هستید که با یک وسیله صاف کننده دوباره به موهایتان حالت دهید، بسیار مهم است که ابتدا قبل از اینکه از هیچگونه وسایل حرارتی استفاده کنید، موهایتان را حسابی با نرم کننده قوی مرطوب کنید. این کار را روز قبل از روزی که می خواهید موهایتان را صاف کنید انجام دهید. شما همچنان باید هر روز موهایتان را نرم کننده بزنید تا رطوبت آن را حفظ کنید و همه ی کوتیکول های مهم لایه های موهایتان را هم دوباره ببندید.

  • روش استفاده:

موهایتان را خیس کرده و با حوله خشک کنید. سپس لوسیون حالت دهنده (یا محلول فر کننده) را به موهای خیستان بزنید و موهایتان را شانه بزنید، بهتر است از یک شانه دانه درشت استفاده کنید. این کار را بالای یک سطل یا سینک دستشویی انجام دهید.

  • کمک بگیرید:

اگر موهایتان خیلی بلند است یا احتمال می دهید که قسمتی از مو را زمان صاف کردن فر مو جا بذارید، از یک دوست کمک بخواهید. شما باید مطمئن شوید که موهایتان کاملا به لوسیون حالت دهنده آغشته شده است.

  • شانه زدن:

شانه زدن موهای آغشته به لوسیون حالت دهنده ی خود را برای ده دقیقه ادامه دهید. شما باید کم کم احساس کنید که حلقه ها شل شده اند و موهایتان خودش را انداخته است. اگر این اتفاق نیافتاد، شانه زدن موهای آغشته به لوسیون خود را برای پنج دقیقه دیگه و تا زمانی که حلقه موهایتان شل بشود ادامه دهید.

  • شستشو موها:

لوسیون حالت دهنده را با آب گرم از موهایتان آب کشی کنید، این کار را حدودا سه دقیقه و تا زمانی که کاملا موهایتان از لوسیون پاک شود ادامه دهید.

  • خشک کردن با حوله:

بعد از آبکشی، از یک حوله استفاده کرده و به آرامی آب موهایتان را بگیرید، اما حوله را بر روی موهایتان نمالید زیرا این کار باعت وز کردن بیشتر موها می شود.

  • کاربرد طبیعی کننده:

طبیعی کننده مو را به موهایتان اضافه کنید و دقیقا به حالتی که موهای آغشته به لوسیون حالت دهنده تان را شانه می زدید، بیشتر از پنج دقیقه شانه کنید.

  • آبکشی مجدد مو:

طبیعی کننده مو را حدود پنج دقیقه با آب گرم آبکشی کنید. آبکشی را با آب سرد تمام کنید، زیرا آب سرد به بسته شدن کوتیکول های موهایتان کمک می کند. نرم کننده قوی موهایتان را استفاده کنید تا از گره خوردن موهایتان زمان صاف کردن فر مو خود داری کنید.

  • گرفتن آب اضافی:

از یک حوله تمیز استفاده کنید و آب اضافی موهایتان را بگیرید، از مالیدن مو برای خشک کردن آن خود داری کنید. اجازه دهید تا موهایتان به طور طبیعی خشک شود یا از یک سشوار به همراه اسپری عایق و سرد ترین تنظیمات ممکن استفاده کنید. از یک شانه برای کنترل موها و صاف نگه داشتنشان کمک بگیرید.

آموزش صاف کردن فر به روش ژاپنی

آموزش صاف کردن فر به روش ژاپنی

۳-به آرایشگاه مراجعه کنید:

از آرایشگر خود بخواهید که چند روز بعد......


برای مشاهده ادامه آموزش صاف کردن فر مو اینجا کلیک کنید.





مرجع:

http://aramismode.com/صاف-کردن-فر-مو-نکات-اساسی-موخره/