روش های طبیعی مراقبت از ناخن

کاشت ناخن طراحی ناخن ترمیم ناخن – روش های طبیعی مراقبت از ناخن – مرکز تخصصی کاشت ناخن آرامیس مد

تقویت کردن ناخنکاشت ناخن طراحی ناخن ترمیم ناخنمرکز تخصصی کاشت ناخن آرامیس مد در این مطلب تخصصی ترین روش های طبیعی مراقبت از ناخن در خانه را به شما دوستان آموزش می دهد. پس اگر به دنبال بهترین راهکارهای تقویتی و محکم سازی ناخن های خود هستید این مطلب را تا انتها با سالن زیبایی آرامیس مد مدرنیته ترین آرایشگاه زیباسازی ناخن در صادقیه و اشرفی اصفهانی دنبال کنید.

کاشت ناخن طراحی ناخن ترمیم ناخن – اساسی ترین نکات برای تقویت کردن ناخن ها در خانه:

همانطور که در مطالب پیشین نیز گفته شد زمانی که از زیبایی ایده آل صحبت می شود منظور زیبایی فقط در پوست و مو نیست بلکه یکی از آیتم های مهم آن داشتن ناخن های زیبا می باشد. ناخن جذاب و زیبا فقط نباید دارای طرح و دیزاین خاص باشد، مطمئن باشید که بهترین زیبایی در سادگی است، اگر شما در کنار زیباسازی پوست دست کار تقویت کردن ناخن هایتان را هم انجام دهید فارغ از هر دیزاینی آنها زیبا و جذاب به نظر می رسند.

گام های اساسی برای داشتن ناخن های محکم و زیبا:

کاشت ناخن طراحی ناخن ترمیم ناخن – زمانی که شما ناخن هایتان را به درستی و با استفاده از چند روش ساده تقویت می کنید، می توانید به راحتی ناخن های خود را بلند کنید و به آنها بدون شکستگی فرم دلخواه و زیبای مورد نظرتان را بدهید. در ادامه سالن زیبایی آرامیس مد چند راه حل ساده و اساسی برای تقویت کردن ناخن هایتان به شما ارائه می دهد.

روش های طبیعی مراقبت از ناخن

روش های طبیعی مراقبت از ناخن

۱-استفاده از روغن ویتامین E

یکی از اساسی ترین راه های تقویت کردن ناخن مرطوب نگه داشتن آنها است، به همین منظور می توانید از روغن های موجود در کپسول های ویتامین E استاده کنید.

  • روش مصرف:

سعی کنید چند هفته پشت سر هم شب ها قبل از خواب یک کپسول حاوی روغن ویتامین E را شکسته و روغن آن را برروی ناخن هایتان بریزید. این عمل ناخن های شما را هیداریته کرده و به آنها رطوبت می بخشد.

چگونه با مواد طبیعی ناخن ها را تقویت کنیم ؟

چگونه با مواد طبیعی ناخن ها را تقویت کنیم ؟

۲-استفاده از دانه های کتان:

دانه های کتان خواص مغذی بسیار زیادی دارند، این دانه های مغذی سرشار از پروتئین، روی، لیسیتین، منیزیم، پتاسیم و ویتامینB می باشند و همچنین بذر این دانه خوراکی دارای مقدار زیادی اسید چرب امگا۳ می باشد، که تمامی این آیتم ها تاثیر معجزه آسایی برای تقویت کردن ناخن دارند.

  • روش مصرف:

برای استفاده از خواص موثر کتان مقداری روغن بذر کتان تهیه کتید و هرشب قبل از خواب ابتدا دست هایتان را کاملا شسته و خشک کنید تا از هرگونه آلودگی پاک شود و بعد ناخن هایتان را به روغن کتان آغشته و ماساژ دهید.

  • نتیجه بهتر:

برای این که از خواص روغن بذر کتان زودتر و بهتر نتیجه بگیرید توصیه می کنیم بعد از آنکه ناخن هایتان را به روغن آغشته کردید با یک دستکش آنها را پوشش دهید تا روغن کاملا جذب شود.

راهکارهای مراقبتی تقویتی ناخن در خانه

راهکارهای مراقبتی تقویتی ناخن در خانه

۳-استفاده از چای سبز:

چای سبز خواص درمانی فوق العاده ای از جمله برای لاغر شدن دارد، یکی دیگر از خواص های اعجاب انگیز چای سبز تقویت کردن ناخن به علت....

برای مشاهده ادامه آموزش روش های طبیعی مراقبت از ناخن اینجا کلیک کنید.

 

 

 

 

 

مرجع:

http://aramismode.com/تقویت-کردن-ناخن-روش-طبیعی-مراقبت/