معرفی بهترین مرکز آرایش عروس

نکات آموزشی انتخاب لباس عروس – عروس سرا آرامیس مد

اگر شما هم مانند سایر دوستان به دنبال مجرب ترین نکات آموزشی انتخاب لباس عروس هستید، در این مقاله اجمالی با عروس سرا آرامیس مد همراه شوید. بسیاری از زنان خود را در انتخاب لباس سردر گم و ناتوان می یابند. با وجود طرح های بسیار متنوع  و قیمت های بسیار گوناگون، انتخاب لباس مناسب کمی گیج کننده و سخت به نظر خواهد رسید. پس اگر بهترین راهنمایی را می خواهید با تخصصی ترین آرایشگاه در فلکه اول صادقیه و فلکه دوم صادقیه همراه شوید.

چگونگی انتخاب لباس عروس متناسب

قطعا شما می خواهید که در روز عروسی تان کاملا بی نقص و خیره کننده به نظر بیاید. انتخاب لباس عروس درست و مناسب کلید این مسئله می باشد. چه بخواهید یک دامن سفید سنتی به تن کنید، چه بخواهید استایل خاصی داشته باشید، شما باید لباسی مناسب خود برگزینید که زیبایی های شما را کاملا نشان بدهد. مثل چیزهای دیگر، انتخاب لباس درست نیز نیازمند برنامه ریزی مناسب، در نظر گرفتن علایق و خواسته ها و محدودیت ها و همچنین صبر و شکیبایی می باشد.

مرحله اول: طرح مناسب برای اندام خود را انتخاب کنید.

سالن تخصصی عروس

سالن تخصصی عروس

۱-لباس شایسته اندام:

لباسی شایسته و مناسب برای اندام سیب شکل یا گلابی شکل انتخاب کنید. یکی از مهمترین نکات در انتخاب لباس عروس، به تن نشستن و هم خوانی داشتن با اندام است. قبل ازاینکه به خرید بروید، باید مشخص کنید که چه طرح و برشی مدنظر دارید. اگر شما سینه هایی کوچک و کمر باریک و باسن برآمده ای دارید، راجع به لباس های A  شکل فکر کنید.

  • برش A:

این برش ها بالتنه ی جذب دارند و دامنشان به آرامی از کمر به پایین پهن می شود تا شکل حرف A را ایجاد کنند. این نوع لباس برای بیشتر انواع اندام ها زیباست و مخصوصا بسیار برای اندام های گلابی شکل و کسانی که پایین تنه جذب نمی خواهند برازنده می باشد.

  • کمر برجسته:

شما می توانید کمر خود را با انتخاب لباسی که دارای کمربندی خاص یا منجوق دوزی در قسمت کمر می باشد برجسته تر نشان بدهید.

  • نکته:

از لباس هایی که نیمه پایینشان بیش از اندازه شلوغ و پر کار است دوری کنید.

عروس کار حرفه ای

عروس کار حرفه ای

۲-بالاتنه محکم:

برای اندام هایی که سینه های بزرگی دارند، لباسی را انتخاب کنید که توانایی نگه داشتن سینه ها را داشته باشد. اگر سینه هایتان بزرگ است، نیاز به لباسی دارید که بالتنه ی محکمی داشته باشد. شما باید انتخاب لباس عروس را داشته باشید که دارای کاپ سینه و یا کرست باشد. این نوع لباس ها حالت مناسبی به اندامتان می دهند و از هرگونه اتفاق اشتباه یا بد ترکیبی لباس در شب عروسی جلوگیری می کنند.

  • لباس دکلته:

بسیاری از زنانی که دارای سینه های بزرگ هستند، فکر می کنند که نمی توانند لباس های دکلته بپوشند. اما این باور غلط است، شما می توانید لباس دکلته بپوشید فقط برای اینکه از راحتی خود در شب عروسی اطمینان داشته باشید، مطمئن بشوید که بالتنه شما به اندازه کافی تنگ هست و سر جایش می ماند.

  • لباس های یغه مربعی:

انتخاب لباس عروس یقه مربعی بسیار مناسبی برای زنان دارای سینه های بزرگ هستند. این لباس ها دارایی های شما را به طور مناب و چشم نوازی به نمایش میگذارند.

آرایشگاه عروسی های هنرمندان

آرایشگاه عروسی های هنرمندان

۳-لباس ملکه:

برای اندام های دارای سایز بزرگ تر از لباس های ملکه ای استفاده کنید. لباس ملکه ای شبیه به همان لباس های A  شکل هستند. با این تفاوت که این لباس ها دامن های بزرگ تر و پهن تری دارند. این نوع لباس بر روی بیشتر هیکل ها ظاهری خیره کننده ایجاد می کند و گزینه ی خوبی است اگر نمی خواهید لباس اندامی و جذب بپوشید.

  • درست انتخاب کردن:

با اینکه لباس های ملکه ای مد و رایج هستند، با این حال لباسی را انتخاب نکنید که....

برای مشاهده ادامه نکات آموزشی انتخاب لباس عروس اینجا کلیک کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

مرجع:

http://aramismode.com/9921-2/