روش های آماده سازی مو برای رنگ

تثبیت رنگ مو – سالن تخصصی رنگ و مش مو آرامیس مد – مراقبت از مو های رنگ شده

تثبیت رنگ مو – سالن تخصصی رنگ و مش مو آرامیس مد در این مطلب برای شما دوستان راهکارهایی برای مراقبت از مو های رنگ شده ارائه می دهد، پس اگر شما هم مانند سایر دوستان به دنبال جذاب نگه داشتن رنگ مو هایتان هستید با آرایشگاه آرامیس مد حرفه ای ترین سالن زیبایی در محله های اشرفی اصفهانی و پونک هستید در این مطلب همراه شوید.

مجرب ترین نکات مراقبت و تثبیت رنگ مو

بیشتر افردی که موهایشان را رنگ می کنند نگران از دست رفتن سریع رنگ مو و جذابیت آن هستند. از آنجایی که معمولا رنگ بعد از چندبار استحمام و شستشو زیبایی و درخشندگی اولیه خود را از دست می دهند و رنگ موها عوض می شود، همگی به دنبال مجرب ترین راه ها برای تثبیت رنگ مو و حفظ و مراقبت از آن هستند.

هرآنچه که برای ماندگار کردن رنگ مو باید بدانید:

در ادامه مطلب آرامیس مد به شما دوستان توصیه و نکاتی را ارائه می دهد که با رعایت آنها می توانید رنگ موهایتان را ماندگار کنید.

روش های آماده سازی مو برای رنگ

روش های آماده سازی مو برای رنگ

۱-آماده سازی و سالم سازی مو:

اولین قدم برای تثبیت رنگ مو این است که حداقل ۲ تا ۳ ماه قبل از آن موهایتان را بلیچ و رنگ نکنید. همچنین برای سالم نگه داشتن مو ها استفاده از اتو سشوار و سایر وسایل گرما دهنده را قطع کنید.

نکات اساسی انتخاب رنگ مو

نکات اساسی انتخاب رنگ مو

۲-انتخاب رنگ مو مناسب:

قدم بعدی خرید یک رنگ مو با کیفیت است، هرچه کیفیت رنگ بالاتر باشد از فرمولاسیون ملایم تر و مناسب تری برخوردار می باشد و این رنگ ها سلامت مو را حفظ و به بافت و ریشه آنها آسیب نمی زنند.

شستشوی مناسب موهای رنگ شده

شستشوی مناسب موهای رنگ شده

۳-زمانبندی شستشو مو ها:

از آنجایی که روغنی که از سر تولید می شود روی رنگ می نشیند و آن را حفظ می کند بهتر است که تا .....

برای مشاهده ادامه آموزش مراقبت از مو های رنگ شده اینجا کلیک کنید.

 

 

 

 

 

 

 

مرجع:

http://aramismode.com/تثبیت-رنگ-مو-سالن-تخصصی-رنگ-و-مش-مو-آرا/